söndag 31 januari 2010










Caroline och hennes familj har varit i Sälen under hela vecka 5...jag har pratat med dom varje dag och dom har haft det super bra, en och annan krasch med skotertransport till närmaste läkare men annars så har det varit lugnt,ha ha! med sköna slapparkvällar och bastu.

Caroline är numera Sälens skid drottning!!!

Själv drog jag och min kompis Camilla
http://camilla-drmmarivitt.blogspot.com/ och våra döttrar till Karlstad för att kolla på High school musical med Kevin Borg. Såååå himla bra!!! Dom är ju på "tour" nu och kommer även till Örebro 19 februari på Conventum kl.18.00, så då tycker jag att ni ska passa på. vi lyckades även få autograf, faktiskt tack vare en av Stråts kunder som jobbade denna kväll. Utanför bussen stod Kevin och signerade .....Tjejerna hade köpt affischer som de fick autograf på, kvällen var Total!!!


Sen blev det softa på hotelrummet med massa godis chips & godis!!!



Gott att vakna upp och inta hotelfrukost, finns inget bättre, sen lite shopping.







Våran ensamma mamma "Helena" som faktiskt inte är så ensam längre, ha ha! Ska på Gay Galan imorgon!!! så därför jobbade jag en liten stund idag på eftermiddagen, kan ju inte gå på gala utan gala naglar!








Passade även på att fixa mina....

Vems är vems naglar???

Gissa rätt & få en påse
"jungfrubröst"


Första rätta svar vinner! (lämna mailadress)






Då är det dags för en ny vecka!!!

Både Caroline och jag utvilade, oj oj, den här veckan kommer bli riktigt bra!



Välkomna in!
&

ha en fortsatt trevlig kväll!





6 kommentarer:

  1. Tack snälla för att jag får va m på eran blogglista :)
    Kramar Lilla K :)

    SvaraRadera
  2. Jag vet vems naglar...hihi =)

    SvaraRadera
  3. Vi hade det så Nice...måste göras om!!
    Har tvättat Ellens nya påslakan så det ska bäddas med High Scool Musical ikväll =)

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  4. Jag vet vems som är vems :) Röda: Marielles Svart/vita: Helenas ;p

    KRAM på er //www.missmichaela.blogg.se

    missmichaela_86@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Hej på er!

    Du marielle har de röda tippar och Helena de vita;)
    Kram Kram

    (Saraah.e@hotmail.com)

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinnaren...!!
    Tack för tipset om utlottning av Godis...en Brio-påse kanske skulle lottas ut på min blogg om jag nu verkligen kan ge med mig den..ha ha =)

    KRAM

    SvaraRadera