lördag 9 januari 2010

Tjejkväll




Ett sent inlägg efter en riktigt trevlig kväll hemma hos chefen. Efter jobbet idag träffades vi "tjejer på Stråt" för litte middag. Caroline bjöd på god paj, smarrigt var det. Caroline du kan du....sen efter några glas vin för de flesta utom för mig "Marielle" som var väldigt "redig" och bara drack vatten blev det en liten klippning för min del, eller ja det blev en litten bit kortare kan man säga.
Men inte lika kort som Oliva..............
hon blev omgjord av Caroline redan tidig i morse. Sååå snyggt!!!!!Bilder på detta kommer att komma, kan jag lova, men nu blir de Natti natti för mig iallafall.
Och vem vet resten av tjejerna kanske fortfarande sitter och häller i sig, ha ha!

Vill ni så kan vi ses på Stråt senare "idag" för jag jobbar 9-16..
Välkomna in!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar