måndag 25 januari 2010

Utbildning i Soak off...

Till alla er som vill komplettera eran naglutbildning!



Jag "Marielle" har ju under en tid haft nagelutbildningar på Stråt, dvs. att man lär sig bygga naglar m.m.

Utbildningarna som jag har är gel & akryl. Då är man under en 9 dagars period med mig där jag går igenom alla dom moment som behövs för att kunna jobba som nagelteknolog. Självklart med övning efter alla moment och med viss praktik innan examens prov.
När man känner sig redo för att avlägga sin examen gör man det hos mig, jag anser ju själv att jag är den värsta och strängaste läraren som finns, ha ha!!! nej då! jag är jättte snäll!

Att utbilda är verkligen nåt som jag tycker är skitkul, och jag har också haft möjligheten att ha jätte gulliga tjejer hos mig på utbildning.
Just nu har jag två tjejer som går kurs. Emilia & Sarah! Dom kommer jag att träffa imorgon, och då är det steg 2. Applicering av tippar.......
Då plockar vi fram nail trainern....
Förra veckan så var det grundkurs manikyr, det tog jag faktiskt kort på, men jag har ju haft lite små otur på sistone så självklart gick kameran sönder, så jag tar nya imorrn.... innan dess har bara, telefonen, datorn, tvättmaskinen, duschen, bilbatteriet gått SÖNDER!!! just ja hårblåsen brann ju upp på julafton också...ja ja, det finns alltid dom som har det värre, bara en massa värdsliga saker, ha ha!!!

Nu är det iallafall dags för alla er tjejer som redan har en nagelteknolog utbildning eller grundkursen manikyr.



Jag kommer att hålla utbildning i våran Nya gel "Soak off"

En permanent lackning som är ett jättebra kompliment till vanlig klassisk manikyr.
För kunden som inte vill ha en vanlig traditionell förstärkning, men vill ha en väl manikyrerad hand med ett resultat som håller.

En lackning som håller 14-28 dagar!
Inga långa torktider.
Inget lack som flagar.
Slipp att lacka 2 ggr i veckan.

Njut av ett enastående resultat som varar.

Dessa datum kommer jag att hålla fäljande kurser:

Soak off lördag 6 februari, kl 9-15

Soak off måndag 12 april, kl 9-15

Gel på fötter måndag 3 maj, kl 9-15








För mer info, samt priser maila mig mariellefridlund@hotmail.com eller ring salongen 0586-525 00.

Passa på alla tjejer!


Hoppas att vi ses Kram på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar