lördag 2 januari 2010

Nytt år & nya möjligheter.......






Nytt år & nya möjligheter.................

Nyhet!!!



Soak off
För kunden som inte vill ha en traditionell förstärkning men vill ha en manikyrerad hand med ett resultat som håller.

Nu kan vi erbjuda Soak Off permanent lackning.
En lackning som håller 14-28 dagar!

Inga långa torktider.

Inget lack som flagar.

Slipp att lacka 2 gånger i veckan.

Njut av ett enastående resultat som varar.

Det här är en nyhet som har kommit för att stanna!!!

  • Dessa bilder är från ibd


Kolla denna sida http://www.nhnails.se/ där jag gick denna utbildning för 1 1/2 år sedan.
Najet som har denna utbildning är grym! Förresten så är det hon som gör Charlotte Perrelis naglar.
Under detta nya år 2010 kommer jag att åka till Najet för att bli coachad privat, och lära mig nya tekniker samt nya desigFetner, ser jag verkligen fram emot.
Så håll utkik!
Detta år kommer att bli väldigt händelserikt!

// Marielle



Kom ihåg våran Tävling "Gör om mig"


Mer info finns under "Julen är här"

Ni kan tävla fram till 15 januari 2010.


2 kommentarer:

  1. Åh så kul för DIG Marielle...!!!

    Lycka till Vännen.

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Hej Mareille!
    Jag Ringde och pratade med Caroline tror jag hon hette, ang en nagel utb. Ni skulle skicka information till mig via mail men har ej fått någon sådan.. Vore skoj om ni ville skicka de så fort som det går, så kan man kolla lite om de är intressant så man bokar in sig på en plats:) Är jätte intresserad ialla fall !

    Ha en fortsatt trevlig onsdagskväll! :)

    Mvh Saraah

    Här är min mail, saraah.e@hotmail.com

    SvaraRadera