måndag 1 februari 2010

Snökaos...





Vad dukiga ni är att se rätt tjejer!!!





Dom röda är mina "Marielles" & dom vita och svarta är Helenas.

Den som var snabbast var.........


Michaela & du är hjärtligt välkommen att komma in och hämta en påse mumsiga Jungfrubröst!!!


Idag började dagen minst sagt aningen körigt för både mig och Caroline, herregud!!! Alla ni som är småbarnsföräldrar vet hur det är....

Tjat, tjat, tjat, tjat!!!!!
Sen kommer man ut till bilen med typ 3 decimeter snö, tokförsenad redan, ja ja, ingen idé att stressa upp sig för man kommer ju inte direkt fram fortare för det ha ha!

Inte nog med det, lagomt stressad igen efter jobbet....Då får man börja med att skotta fram bilen med en sopborste, för nån spade fanns ju självklart inte, ha ha!Snökaos kan man säga!!!!! Nu hade det "typ" snöat 6 decimeter till....som tur var kom en räddande ängel och hjälpte mig!!! "Brandmän dom kan dom" Tack snälla! I efterhand kan man ju skratta men just då var det INTE kul!






Det här är min absolut mest rosaste kund Maggan!




Ni måste bara kolla in hennes nya catring i Kristinehamn som öppnar inom kort, kan hända att det finns kanske nåt rosa i inredningen, hi hi!





Imorrn är en ny dag! förhoppningsvis med lite mindre snö.....

På lördag har jag soak off utbildning och jag behöver modeller med naturliga naglar!

Hör gärna av er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar