tisdag 9 februari 2010

Frukostöppet





Då var det tisdag och idag var det frukostöppet på salongen. Karin en av mina mest morgonpigga kunder kom till salongen kl. 08.00 imorse för att åter igen fixa till sina naglar. Idag fick jag en riktig utmaning!!!
Karin som ska till Köpenhamn på modemässa i helgen vill ha chockrosa naglar med prickar.

Annorlunda och coolt blev det iallafall.

F.r.o.m. vecka 10 på Onsdagar, kommer vi att ha



på salongen.


Då serverar vi färska frallor med yougurt, juice, kaffe eller te.
Välkomna att boka redan från 7.30................

Få se om det finns fler morgonpigga kunder!!!

Igår måndag var jag på biopremiär i Stockholm med min kund Helena!
Jätteroligt att Helena ville ta med sin nagelteknolog!

http://www.sthlmsfinest.com/



Kan varmt rekomendera Valentines day som vi såg, riktigt bra & rolig film.

Den måste ni se, och Ni!!!!




Passa på till Alla hjärtans dag att ta med din hjärtevän på bio...


Därför vill vi nu på salongen passa på att lotta ut en biobiljett till den som kan svara på denna fråga....





Vad heter den salongsritual som vi utför för försvagade längder???

(svar finns att hitta på våran hemsida)

Snabbast svar vinner!!!


Utbildning även idag!



Sarah var hos mig och övade på sin nailtrainer, det gick superbra!

Så håll utkik!!!


Snart kommer det att behövas fler modeller!!!!

Caroline var i städartagen idag emellan hennes kunder, oj vad fint det blir....

Sen blev Caroline sugen på litte semlor, jag fick dock ta med mig semlor hem till mig och mina barn för jag hann inte äta den på jobbet.



Supersmarrigt var det iallafall!!

Tack Caroline!

Hjärtliga kramar.....
¨

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar