måndag 22 februari 2010

Ännu mera snö....



Förlåt att det fortfarande inte kommit några bilder från torsdagens färgning, men Caroline & jag har varit lite upptagna kan man säga!!! Caroline har varit på loppis och fyndat & myst med familjen!

Jag jobbade 9-15 i lördags på salongen tillsammans med Olivia.


Sen var det schlagerkväll och mys även för mig......




Eftersom jag och Caroline "gillar" schlager spelas
den här schlagerskivan väldigt flitigt på salongen just nu, när det är schlageryra i Sverige.
Det "gillar" vi på Stråt!



Efter lördagens snökaos var det trevligt att vakna upp till härlig sol.


Jag och Helena tog en tur till salongen för att göra en uppfräschning av hennes naglar. Jag testade en "ny grej" på Helena.



Helena som inte har så lång nagelbädd, fick även en förlängning av sin nagelbädd innan jag använde chockrosa akryl och silverglittriga stavar på pekfinger och ringfinger bara för att få en liten annorlunda "look" .....Lite djupare smile också!







Jättefint faktiskt! Kulatt exprimentera lite!

Nagelförlängning med förlängning av nagelbädd blev det alltså denna härliga söndag med Helena!



Efter en riktigt skön dag var det dags att inta soffläge!!





Eller hur Herkules......









Söndagen avslutades med filmen "UPP" och "Blåsningen på Tv3, såååå roligt!!!




Veckan som kommer är det Sportlov!!

Jag börjar med att ta ledigt Måndag för att kunna hitta på något med mina barn, Caroline har Tisdag ledigt!

Resten av veckan är det full styrka på jobbet!!

Olivia jobbar hela sportlovet!


Så passa på att titta in på Stråt & se vad vi hölls med, för det vet man aldrig, ha ha!!!


Nu finns OPI´s Nya Vår & Sommar Collection hos oss.....riktigt snygga färger!





Ha en fortsatt trevlig dag!




För det kommer vi på Stråt ha..............






3 kommentarer:

  1. Gulig hund från Thelma Marielles dotter....

    SvaraRadera
  2. Shit va snygga naglarna blev... jag är galet nöjd!! Som vanligt i och för sig!! Tack för ett gott sällskap!!! Kramisar Helena

    SvaraRadera
  3. Good website! Thanks!
    Choose the ghd hair straighteners according to your hair type. Most hair lengths need a hair iron of width 1.5"; however if you have long hair, buy one with wider plates.

    SvaraRadera