måndag 15 februari 2010

Go´kväll!



Härliga Måndag!

Godkväll verkar vara ett trevligt program! Idag hade vi två söta tanter som kom in och frågade om vi hade nån bra stylingprodukt för kort hår, ha ha! Självklart! Det är tydligen en kille som har styling tips och make up m.m. i kanal svt 1. Tisdag kvällar kan man se tanter förvandlas från topp till tå. Kanske man skulle titta på!



Idag har jag haft utbildning igen med Marie! Såå roligt! Caroline har klippt & färgat...

Efter en riktigt härlig arbetsmåndag, avslutar jag och mina barn kvällen med en
Tv-spelskväll...

Viggo!! Carolines äldsta grabb är självklart inbjuden. Tjejerna mot killarna.....

Wii, Super Mario Bros, kan jag verkligen rekomendera till alla! Ni som är i samma ålder som mig och Caroline känner väl igen nintendo 8 bitars eller vad det nu hette.

Känner ni igen Super Mario Bros 2, det var på Carolines & min tid i tidig ålder...... ( Dåtid)

Jag råkade ju säga till barnen att jag var grym på det när jag var liten.

(upps!)


(Nutid!)



Ikväll ska jag visa dom, hi hi!


En härlig avslutning på kvällen, efter en dag på Stråt!


Imorgon är det fettistidagen!!!!








Gör som vi på Stråt, mummsa semlor, för det kommer vi göra......



Ha en fortsatt trevlig kväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar