onsdag 17 februari 2010

En helt Ny dag.....



Upps! idag blev det lite halvjobbigt för mig, JAG HADE BOKAT FEL!!! kan man säga....

Klockan 15.00 dök det nämligen in två kunder till mig "Marielle", ja ja!!! Även den bästa kan ju göra fel, ha ha!!!
Det löste sig i varj fall till slut, men lite halvsvettigt blev det allt, men man fick lägga till storcharmen! så det löste sig allt till slut, PUH!!!




Jag har fått BONUS! trots mina misstag på jobbet!

Snälla, söta Caroline hade varit till Lindex och köpte ett presentkort laddat med 500:-, såå snällt!
-Här får du för att du dubbelbokar och det blir fel med kunder, ha ha!!! nejdå, skoja bara.
- Det få du för att du fixar och jobbar på Alltid!!!

Tack snälla Caroline!!

Jag skrev faktiskt i mina första två sjukdagar på 5 år här på Stråt den här månaden, hade magsjukan i början av januari (inte så mycket att göra då än att stanna hemma och spy ur sig) öh!! hur skriver man på tidrapporten när man har varit sjuk????

Att vara sjuk är inte riktigt min grej helt enkelt!!!

Igår Tisdag hade vi våran Gör om mig "tjej" Ann-Gerd hos oss på Stråt!!!

Vi hade det såå mysigt, eller hur Anna-Gerd??? Du, jag, Caroline & "lille" Herkules!
Ann-Gerd hade med sig förmiddagsfika....goda mackor från Kringlan..Mmmmmm!!! vad gott!

Jag började med att fixa en nagelförlängning på henne, och sedan fortsatte Caroline med klipp & färg, som Ann-Gerd vann efter att hennes dotter nominerat henne i våran Gör om mig "tävling".
Så nu har vi haft våra två vinnare här hos oss på Stråt och fixat till dom.
Mer text och bilder på allt detta kommer att komma inom kort!
Så håll utkik!!!

Idag fick vi då "plötsligt" ett blomsterbud! Ann-Gerd hade fixat en jättefin blomgrupp till oss alla!!! Tack du är för rar! Ann-Gerd!

Caroline, jag & Herkules tackar för en supertisdag!











Imorgon är det dags för mina nageltjejer som går kurs att jobba!! De ska ha egna modeller, och jag ska titta på....iallafall på förmiddagen, sen är det min tur att jobba på....


Idag har Caroline & jag beställt




från OPI!


Kommer snart på Stråt!



Ha det gott alla!



Kramar


2 kommentarer:

  1. Även solen har sina fläckar =)

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Good website! Thanks!
    Choose the ghd hair straighteners according to your hair type. Most hair lengths need a hair iron of width 1.5"; however if you have long hair, buy one with wider plates.

    SvaraRadera