fredag 5 mars 2010

"Skyll inte på praktikanten"

Hejhopp!


Efter en veckas praktik här på Stråt fick jag äran att stå för fredagens blogginlägg, så njut!

haha






Jag = Amelia, praktikanten från Plusgymasiet
(se förra inlägget)








Det har varit en mysig vecka här på Stråt med deras, som ni vet, trevliga personal! Känns tråkigt att veckan är slut, trotts att man går på helg.



Förutom att hjälpa till vid shamponeringen och hålla lite ordning och reda har jag haft i uppgift att packa upp deras smink och prova det på några kompisar, hur kul som helst!






Här är Frida som jag sminkade igår (torsdags). Hon fick en naturligare festsminkning än min förra kund (se förra inlägget)

Denna sminkning passar de flesta!






Ikväll är det dags för tjejkväll! Caroline, Anna och jag ska ordna lite mys här på salongen så ska Anna och jag ge lite sminktips och färganalys. Ska bli spännande!




Nu ska jag iväg och skaffa mig lite föda för att mätta min mage.
Tack Caroline, Marielle och Olivia för en härlig vecka!


Trevlig helg allihopa!

3 kommentarer:

  1. Every girl wants to be the envy of your friends and have a product, ghd Hair Straightener, and a sort of limited series.Busy Scissors is a game produced by Little orbit hair, GHD South Africa, Redken LLC, which allows players of color, shampoo, cut, dry hair and style, while trying to achieve their virtual exhibition of his son. This ghd Hair Straightener Kiss Pink industry is the first video game, supported, enabling players to get something that is quite realistic in the field, allowing players to create realistic hair and jackets styles.moncler hairnew sale, Moncler coat, moncler jackets are selling children in the factory. onlinehere moncler Quilts with free shipping

    SvaraRadera
  2. When spring comes. Snakes wake up. They find their tasty food. White rabbits run on the grass. Many fish are in the riverGHD Hair Straighteners. Spring is beautiful and green. GHD Hair StraightenersIn spring, the air is fresh, the sky is blue, the clouds are white. I often wear a red sweater and blue jean. I can fly kites on the green grass. In March we can plant trees. In spring, the weather is always sunny and warm, usually I go shopping. Sometimes I go hiking and climb mountains. I like spring.

    SvaraRadera
  3. Good website! Thanks!
    Choose the ghd hair straighteners according to your hair type. Most hair lengths need a hair iron of width 1.5"; however if you have long hair, buy one with wider plates.

    SvaraRadera