fredag 16 april 2010

Äntligen!

Har varit lite fullt upp kan man säga....litte dåligt med uppdatering! Har datahaveri så jag har en lånedator så länge så ja ska försöka att få till lite info...







Den här veckan har jag påbörjat en ny utbildning med en tjej som heter Michelle från Örebro! Supergullig tjej. Den här veckan har vi fokuserat på grundkursen inför nagelutbildningen. Därför har vi haft en hel del manikyrmodeller på salongen som vi övat på.











Tack till Erica, Agneta, Annelie och Frida som var så gulliga att ställa upp som modeller, det var Michelle och jag superglada för.


Det är ju alltid nervöst att ta sin första kund, och det tyckte självklart Michelle också men hon klarade sig superbra tycker jag. Herregud kommer ihåg min första kund för drygt 5 1/2 år sedan!!! Funderade många gånger vad jag gett mig in på. Men det gick ju , ganska bra trots allt, ha ha!!!!


Den här veckan har det varit fullt upp med kunder, så himla roligt när det är mycket att göra!!! Tiden går ju så fort, ha ha!! nejdå vi på Stråt "gillart" och alla roliga trevliga kunder, NI är BÄST!



En liten uppdatering vad som hänt sen sist....



Caroline och jag har blivit dvärghamster "mattor" eller det där lät ju konstigt, men ni fattar säkert vad jag menar. Hans-Åke från Schwarzkopf var ju så rar att han delade med sig av sin "lilla" koloni. ja ja!! ett djur mer eller mindre, barnen är iallafall supernöjda!




Ariel, Molly och Amy, såååå söta så!

(Dock bara Molly på den här bilden)








Caroline har tagit in en "Ny" färg på salongen "Inoa" grym färg!










Carolines son har fyllt 5 år, titt!!! Vilken supermamma hon är, baka kan hon också!





Påskparty !!!!





En massa nya naglar har gjorts och en hel del nya färgningar med nya färgerna.

En hel hög med naglar! (t.h.)



Jag är faktiskt lite ny färgad, ska försöka fixa en bild på det med, har en tendens att inte fastna på bild, men ska försöka fixa det, så får ni se......hur jag ser ut!!! "Just nu"


Nagel "Caroline" fortsätter att besöka oss då och då på salongen, och kommer även att "gästa" oss inför balen och på baldagen för att sminka alla tjejer inför baldagen, bara att boka!

Det händer grejjer kan man säga!!!!!

En bricka med massa godsaker att smarra på under din behandling, nytt smaskigt varje vecka....











Missa inte nästa inlägg, kommer att bjuda på något alldeles extra, och det kommer VÄLDIGT SNART!




Ha en riktigt trevlig helg!








Kram på er!

4 kommentarer:

  1. When spring comes. Snakes wake up. They find their tasty food. White rabbits run on the grass. Many fish are in the riverGHD Hair Straighteners. Spring is beautiful and green. GHD Hair StraightenersIn spring, the air is fresh, the sky is blue, the clouds are white. I often wear a red sweater and blue jean. I can fly kites on the green grass. In March we can plant trees. In spring, the weather is always sunny and warm, usually I go shopping. Sometimes I go hiking and climb mountains. I like spring.

    SvaraRadera
  2. Saved as a favorite, I really like your blog!


    Also visit my web blog: How To Get Money Fast

    SvaraRadera
  3. That is a great tip particularly to those new to the blogosphere.

    Simple but very precise info… Thanks for sharing this one.
    A must read post!

    My website :: http://www.youtube.com/watch?v=Al2XPf2DgwE

    SvaraRadera